Szállítási információk
A gsportzona.hu csomagküldő webáruház.
A megrendelt termékeket igény esetén a MPL és / vagy DPD és / vagy GLS és / vagy FOXPOST szolgáltatásával küldjük el.
Kérjük kedves vásárlóinkat, ha ragaszkodnak bármelyik általunk felsorolt kiszállító céghez, azt a megrendelésük megjegyzés ablakában külön jelezzék számunkra! Köszönjük!
Futárszolgálatunk címei, elérhetőségei:
Név: DPD Hungária Kft DPD Hungária Kft
Cím:1158 Budapest, Késmárk utca 14. B. ép.
Telefon: +361 501 6200
E-mail cím:dpd@dpd.hu
Név: GLS Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Cím: Európa utca 2. H-2351 Alsónémedi
Telefon: +36 1 802 0265
E-mail cím: info@gls-hungary.com
Név: A MAGYAR POSTA ZRT.
Cím: Budapest, Dunavirág utca 2-6.
Telefon: +36-1-767-8200
E-mail cím: http://www.posta.hu
Név: FoxPost Zártkörűen Működő Reszvénytársaság
Cím: Magyarország, 3200 Gyöngyös, Batsányi utca 9.
Telefon: +36 1 999 0369
E-mail cím: info@foxpost.hu
Fizetési Lehetőségek:
-Utánvét
-Bankkártyás Fizetés
-Előre utalás:
Az utaláshoz szükséges adatok:
Név: Dékány Géza EV
Bankszámla szám: 12067204-01850576-00100009 (Raiffeisen Bank)
A megjegyzésbe kérjük írja be a megrendeléskor kapott rendelésszámot!
Az előre utalásos megrendelését 7 munkanapig tudjuk "átutalásra vár" státuszban tartani, ha az átutalása ebben az időintervallumban nem történik meg, rendelése automatikusan törlődik.
Utánvétesen (ebben az esetben a futárszolgálatos munkatársnak kell fizetnie a csomag megérkezésekor készpénzben)
Személyesen üzletünkben a 6724 Szeged Makkos-Erdő sor 24. szám alatt.
A rendelések kiszállítási díját honlapunk automatikusan számítja, így Ön mindig pontosan tudja, mennyit kell fizetnie a rendelt áruért. Minden termék mellett megtalálja a pontos szállítási költséget. Azt is ha van, illetve azt is ha ingyenes a termék kiszállítása.
50.000 Ft feletti megrendelés esetén utánvétes fizetési módot sajnos nem tudunk elfogadni! Az 50.000 Ft feletti összegű megrendeléseket csak előre utalással, bankkártyás, vagy személyes fizetéssel az üzletben tudunk elfogadni.
35.000 Ft feletti összegnél, előre utalás esetén, ingyen szállítunk.
Kivétel a futóbiciklinél nagyobb kerékpárok, és Edzőtrénerek.
Webáruházunk a szállítási költséget automatikusan számítja, és kezeli. Segítségért, illetve ha kérdése van, hívja kollégánkat!
+36 70 606 22 30
Webáruházunkban feltüntetett árak Bruttó árak, és tartalmazzák az ÁFÁ-t.
A megrendelt terméket - az Ügyfél előzetes jelzése alapján, melyet az online vásárlás során megjelölhet - személyesen is átveheti a Vállalkozás átvevő helyén: a 6724. Szeged Makkos-Erdő sor 24. szám alatt. Ilyen esetekben a vásárlást az áru értékén felül semmilyen kiszállítási díj nem terheli.
Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. A garancia érvényesítés feltétele a számla bemutatása. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, azzal szerződés nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.
A megrendelések feldolgozása és teljesítés:
A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
A rendeléseket érkezési sorrendbe dolgozzuk fel. Ez esetben előfordulhat, hogy az Ön által rendelt termék elfogy készletünkről. Ebben az esetben, ha elfogy raktárkészletünkről a megrendelt termék, úgy a gyártótól rendeljük be, de mivel egész Magyarország egész kerékpár boltja ugyan azon gyártótól rendel, ezért előfordulhat, hogy a termék az Ő raktárkészletükről is elfogy. Ha ez így történne, akkor ajánlunk Önnek hasonló árban, illetve felszereltséggel megegyező kategóriájú kerékpárt. Igyekszünk minden tudásunkkal az Ön igényeit kielégíteni, hogy elégedett vásárlóként távozzon oldalunkról.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3-7 munkanapon belül.
Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles. A tulajdonjog a vételár kifizetésével (banki utalásnál a Szolgáltató bankszámláján való jóváírásával) száll át a vevőre.
Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a termék vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a terméket. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.
Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.
Az Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.
A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha
a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.
Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.
Szeged, 2025. Január 10.
Dékány Géza E.V.